Alla inlägg under juni 2011

Av Malin Skålberg - 14 juni 2011 07:41

Så har sista lediga helgen passerat. Nu väntar jobb de 2 kommande. Den här helgen var vi ner till trosa marknad i värmen, lite tshirtat till grabbarna handlades och även lite godis remmar. Känns som om det är det vi handlat nu de senaste åren. På kvällen begav sig jag och Ted hem till Johan och Sofie för lite grillning och sedan runt 21 skulle vi åka ner till fyren. När vi väl landade vi fyren var det heeelt tomt där så det fick bli tullen resten av kvällen. En trevlig kväll men hade varit ännu trevligare om jag valt ett par vettiga skor. Jag som aldrig går i högklackat drog på mig ett par pumps. Kan säga att vid 22 var mina fötter döda, men man lär sig av sina misstag säger dom ju. Men helt klart en bra kväll!


Igår var det dags att bege sig till södertälje till graven. Pappa skulle ha fyllt 50 år igår. 


Vi var även en sväng ner till moraberg för att kolla in lite presenter till Titti som snart fyller 18 år. Vart tog tiden vägen?? Kommer ihåg första kortet jag fick på titti när hon satt i en vit tshirt med röda små hjärtan på om jag inte minns helt fel.. Då var hon inte så stor, 11 kanske?


Hittade en sån där kaffemaskin med kapslar på elgiganten. Vill så gärna ha en sån. Och jusst idag säljer dom sånna för 399 kr där. Nästan så jag ska ringa mormor å morfar och be dom köpa en till mig. Förstå va nice att kunna unna sig en god kopp kaffe av valfri sort, varje dag!


Idag är vi lediga , jag och barnen, funderar på en tripp till lekparken då vi var hemma och målade och städade hela dagen igår.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards