Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Rubrik saknas

Av Malin Skålberg - 1 maj 2011 19:10

Känner mig heelt utpumpad med energi, kände redan imorse när jag vaknade hur jag kände mig irreterad och det har fortsatt hela dagen. Är inte ofta jag känner mig arg men idag var en riktigt bad day! 

Under gårdagen jobbade jag mitt sista helgpass så nu är det 2 helger med ledighet att se framemot. Och idag har det varit fullrulle. Förmiddagen började med rengörning av tegelstenar..Jag kirrade ca 10 st på samma tid som Ted gjort 50 st, bra teamwork!

Eftermiddagen spenderades hos Gerdan där det var 5 års kalas för Lucas. Och sedan vidare till mamma för god middag.

Ted har varit uppe i sthlm hela eftermiddagen och shoppat/letat golfgrejer. Så nu är det lite egentid i soffan framför gossip girl och ätandes på passionsfrukt. Ruskigt gott! Har en härlig arbetskamrat som äter detta och jag minns bara hur surt det var men så köpte jag det en dag för att testa och jag är fast, så himla gott.

Imorgon är jag hemma med barnen halva dagen och ted slutar tidigare för att vabba så vi båda har möjligthet att jobba en del iaf. Är ganska skönt att lämna hemmet efter varit hemma förra veckan.

Veckan som kommer blir det jobb mån,tis och sen på onsdag ska jag träffa min storebror. 1 års sedan nu så ska bli härligt. Blir lite släkt middag då så många som möjligt vill hinna träffa honom. Resterande veckan återstår att se eftersom vi bara väntar på att Fabian ska insjukna i vattkoppor också.

Soffan, täcket och kudden..Mja helt okej kväll faktist :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skålberg - 8 augusti 2011 19:52

På onsdag är det dags att börja jobba igen. Känns riktigt skönt faktist då man bara går och trampar här hemma jusst nu. Startar med ett 7-19 pass så det blir spännande å se hur sleten man är där framåt kvällningen :)   I lördags gjorde vi en dag ...

Av Malin Skålberg - 7 augusti 2011 07:58


  Jag tävlar hos Jylice och Fanny om en goodiebag från BikBok, missa inte detta! ...

Av Malin Skålberg - 29 juli 2011 19:18

Väggarna är målade,golven inlagda och teglet är framtaget i vardagsrum (finrum) och köket. Jag är så förbaskat nöjd med resultatet! Fortfarande är det lister, dörrfoder, fönsterbrädor och sen allt lull lull som ska till. Det får ta den tid det tar då...

Av Malin Skålberg - 25 juli 2011 09:19

Så har redan 2 veckor av semestern gått. Sommar värmen är som bortblåst och stranden har vi inte besökt en enda gång under semestern. Hoppas att de kommer lite sol och värme nu sista veckorna, dock börjar det jju sådär lagom bra med regn och blåst. M...

Av Malin Skålberg - 14 juni 2011 07:41

Så har sista lediga helgen passerat. Nu väntar jobb de 2 kommande. Den här helgen var vi ner till trosa marknad i värmen, lite tshirtat till grabbarna handlades och även lite godis remmar. Känns som om det är det vi handlat nu de senaste åren. På kvä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards