Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Miss my love.

Av Malin Skålberg - 14 maj 2011 19:20

En dag, en enda dag å jag saknar min baby nått så otroligt. När man är ensam en hel helg med barnen inser man hur mkt ens partner faktist gör. En kort liten paus för att andas och samla ny energi till dessa underbara små varelser. Idag har det varit barnens dag då de fått välja fritt. Först upp till loppis där de fick toystory gubbar och ben 10 .. Glada var dom, själv grämde jag mig över att det där stooora lego riddarslottet för 300 kr redan var tjingat. Stopp för en gungstund på vägen hem. Lite lunch och sedan in med barnen i cykelkärran och cykla till västerljung och kika på fotboll och barnen lekte nöjt med Nellie och andra barn. Väl hemma i vagnhärad ville barnen stanna i lekparken och vi valde den i hagarna där vi inte varit förrut. Så super glada och nöjda barn som träffa massa dagiskompisar där. Absolut den enda fördelen med att bo i hagarna är att barnen alltid har kompisar runt omkring sig. När vi äntligen kom hem igen var mina ben som spaghetti och rumpan värker något så fruktansvärt..Men det är absolut värt det. Vår toppen dag slutade dock lite sisådär både barnen och jag var ganska trött efter vår dag och massa hyss hittades på.. Kasta chips för att sedan dansa på dom..hälla ut potatismjöl i hela sängen osv. Tillslut tog min energi slut och barnen ligger nu i sina sängar och kollar på pippi.

Hoppas på en härlig dag imorgon med OCH så underbart det ska bli att få titta på hockeyn tillsammans med min underbara sambo.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skålberg - 8 augusti 2011 19:52

På onsdag är det dags att börja jobba igen. Känns riktigt skönt faktist då man bara går och trampar här hemma jusst nu. Startar med ett 7-19 pass så det blir spännande å se hur sleten man är där framåt kvällningen :)   I lördags gjorde vi en dag ...

Av Malin Skålberg - 7 augusti 2011 07:58


  Jag tävlar hos Jylice och Fanny om en goodiebag från BikBok, missa inte detta! ...

Av Malin Skålberg - 29 juli 2011 19:18

Väggarna är målade,golven inlagda och teglet är framtaget i vardagsrum (finrum) och köket. Jag är så förbaskat nöjd med resultatet! Fortfarande är det lister, dörrfoder, fönsterbrädor och sen allt lull lull som ska till. Det får ta den tid det tar då...

Av Malin Skålberg - 25 juli 2011 09:19

Så har redan 2 veckor av semestern gått. Sommar värmen är som bortblåst och stranden har vi inte besökt en enda gång under semestern. Hoppas att de kommer lite sol och värme nu sista veckorna, dock börjar det jju sådär lagom bra med regn och blåst. M...

Av Malin Skålberg - 14 juni 2011 07:41

Så har sista lediga helgen passerat. Nu väntar jobb de 2 kommande. Den här helgen var vi ner till trosa marknad i värmen, lite tshirtat till grabbarna handlades och även lite godis remmar. Känns som om det är det vi handlat nu de senaste åren. På kvä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards