Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Bullbak?

Av Malin Skålberg - 17 maj 2011 18:19

Idag har jag varit iväg på brand och säkerhets utbildning på förmiddagen. En utbildning man bör gå med jämna mellan rum. Man behöver bli påmind av detta. Jag har lite svårt för det här att prata inför grupp eller släcka eld inför grupp. Då blir jag mesig och tycker det är super jobbigt. Imorrn blir det LSSdagen så jobbar först 7-12 sedan lssdagen 12-15 sedan jobb igen 15.19 Känns som om jag vet vad jag kommer göra imorrn iaf.


Barnen har varit super trötta både idag och igår efetr dagis..Det märks att de varit hemma länge. Ikväll blev det dusch och sedan bums i säng kl 18 för att kolla bolibompa. På torsdag är det dags för gårdsfest på dagis,efertsom vi inte varit där på så länge har man inte hängt med alls i svängarna. Såg idag att de fanns lappar om man kunde baka något till på torsdag som man sedan ska sälja där. bara 1 förälder hade skrivit upp på valpen..Känner mig lite tvungen att baka bullar eller ngt så man slipper stå där som en av de föräldrarna som inte gjort något alls inför gårdsfesten. Dock innebär detta att jag måste iväg till affären nu för att ställa mig och baka bullar ikväll. Vet inte om jag känner mig särskillt sugen..Annars ska det göras imorgon vid 19 när jag kommer hem.. Kanske kan komma på ngt smidigare att baka..


 
 
Sanna

Sanna

24 maj 2011 01:19

Roligt att du är med och tävlar om en valfri skötväska ifrån Willvin, önskar dig lycka till!

Kram Sanna

http://mammasvardag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skålberg - 8 augusti 2011 19:52

På onsdag är det dags att börja jobba igen. Känns riktigt skönt faktist då man bara går och trampar här hemma jusst nu. Startar med ett 7-19 pass så det blir spännande å se hur sleten man är där framåt kvällningen :)   I lördags gjorde vi en dag ...

Av Malin Skålberg - 7 augusti 2011 07:58


  Jag tävlar hos Jylice och Fanny om en goodiebag från BikBok, missa inte detta! ...

Av Malin Skålberg - 29 juli 2011 19:18

Väggarna är målade,golven inlagda och teglet är framtaget i vardagsrum (finrum) och köket. Jag är så förbaskat nöjd med resultatet! Fortfarande är det lister, dörrfoder, fönsterbrädor och sen allt lull lull som ska till. Det får ta den tid det tar då...

Av Malin Skålberg - 25 juli 2011 09:19

Så har redan 2 veckor av semestern gått. Sommar värmen är som bortblåst och stranden har vi inte besökt en enda gång under semestern. Hoppas att de kommer lite sol och värme nu sista veckorna, dock börjar det jju sådär lagom bra med regn och blåst. M...

Av Malin Skålberg - 14 juni 2011 07:41

Så har sista lediga helgen passerat. Nu väntar jobb de 2 kommande. Den här helgen var vi ner till trosa marknad i värmen, lite tshirtat till grabbarna handlades och även lite godis remmar. Känns som om det är det vi handlat nu de senaste åren. På kvä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards